περί σκατολούμπεν αστών

Καταρχήν

Την μια μέρα∙ διαδηλωτές προερχόμενοι από το ΚΚΕ επιχειρούν να ρίξουν το άγαλμα του Τρούμαν, το άγαλμα αυτού που έσωσε την Ελλάδα από το κομμουνιστικό κίνδυνο, που έσωσε την αστική τάξη και την ληστοκρατία της, για αυτό και η φετιχιστική δουλικότητα όλων των κυριάρχων τάξεων απέναντι στο άγαλμα του Τρούμαν και τους Αμερικάνους, και την άλλη μέρα∙ ο σκατοχωριάτης Κωστόπουλος μας λέει πως θέλει να τον κάνουμε άγαλμα γιατί μας έδιωξε την βλαχιά μας.

Τυχαίο; Μπορεί, αλλά με μια βαθύτατη ενότητα που έχει να κάνει με τις συμπεριφορές που εκδηλώθηκαν στην μεταπολίτευση και με την θετική τους εκδοχή και με την αρνητική τους.

Βλάχοι

Η ιστορική αλήθεια είναι πως σε ένα μεγάλο βαθμό το νεοελληνικό κρατίδιο το έκτισαν οι μπουρτζόβλαχοι. Ποιοι είναι αυτοί; μα δεν είναι άλλοι από τους μπουρζουάδες βλάχους, δηλαδή τους αστούς βλάχους.
Που αποτέλεσαν ένα ιστορικό τμήμα μιας Ελληνικής αστικής τάξης στην επαναστατική της φάση, τότε που αγωνίζονταν να φτιάξει το κράτος της, εκφράζοντας μια συνολικότερη θέση για τα πράγματα, θέση που ήταν  αποτέλεσμα της  εποχή των αστικών επαναστάσεων και των εθνικών αστικών ολοκληρώσεων.

Της σκατοπαρακμής

Αντίθετα ο Κωστόπουλος, κολλητός του θείου  βρέφους Λαλιώτη, με μεταπτυχιακό στην «οικοδόμηση του σοσιαλισμού», χα, χα, είναι τμήμα μιας αστικής τάξης μες στη σκατοπαρακμή της, τμήμα της αστικής τάξης που έγινε «μάγκας» λόγω ΠΑΣΟΚ , επιχειρηματικών διαδρόμων , ΜΟΠ, ΕΕ και ΜΜΕ.

Το  ΠΑΣΟΚ είναι αυτό που μες στην θολούρα της μεταπολίτευσης, αλλάζοντας το νόημα, αλλάζοντας τα φώτα, σε ότι καλύτερο είχε να δώσει η μεταπολίτευση, μετατρέποντας σε ιερές αξίες τον αρπακωλισμό και τον φιλοτομαρισμό.

Όχι του βγάζω το καπέλο του άθλιου είδε και κενό και έπαιξε το ρόλο του στην διαδικασία της αποχαύνωσης : μουνί, καυλί και από φωνή κορμί, πάρτι, Μύκονος, πούρα και χλιδή, σε μια εποχή που ο καπιταλισμός είχε να δώσει, σε μια εποχή που το χρήμα έρεε άφθονο, σε μεγάλο βαθμό δανεικά και όπως αποδείχτηκε στις μέρες μας, γυρισμένα εις διπλούν και εις τριπλούν.

Η βλαχιά του Κωστόπουλου ή αυτό που λέει βλαχιά ο Κωστόπουλος, έχει να κάνει με τις συμπεριφορές της μεταπολίτευσης, με τις συμπεριφορές του ριζοσπαστισμού της μεταπολίτευσης, που για αυτόν και για το κλίμα ΟΝΝΕΔ και ΣημιτοΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ, ήταν ντεμοντέ.

Θυμάμαι πως σε κάποια από τα πρώτα ή ίσως και  λίγο αργότερα τεύχη του ΚΛΙΚ, εποχή  που δεν είχαν κυριαρχήσει οι βίζιτες από τη Μύκονο, ο Κωστόπουλος  την έπεφτε στα ταγάρια του περιοδικού «ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ», όπως έγραφε.

Ποιος να το περίμενε τότε,  πως κάποιοι από το κύκλο του εν λόγω περιοδικού που τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια, αντίπαλο δέος ήταν το ΚΛΙΚ,  θα έτειναν σε ένα νεοΠΑΣΟΚισμό με στυλ , ως κυβερνώσα – χι, χι- αριστερά.

Βέβαια άλλο πράγμα ο λαϊκισμός του ριζοσπαστισμού της μεταπολίτευσης με τα καλά και τα άσχημα του, ακόμη και στην φάση της ιστορικής τους παρακμής, όταν μετατρέπονταν σε κρατικοδίαιτα των ΝΕΛΕ του Λαλιώτη , και άλλο ο αρχοντοχωριατισμός του Παπαδρεικού ΠΑΣΟΚ του ζιβάγκο , της Ρίτας, και του ζεμπέκικου.

Θέλουμε δεν θέλουμε μάγκες μου ο Κωστόπουλος το κομμάτι του έκανε, πούλησε μούρη και νέα ήθη, πούλησε εικόνα και ψευτοστύλ, πούλησε βίζιτες , θέαμα, και πορνό, μεταμφιέζοντας τα σε εξευρωπαϊσμό.

Πούλησε  – με τον τρόπο του- μια ξευτελισμένη εκδοχή της κυρίαρχης ιδεολογίας  ενός χυδαίου πανηδονισμού για όλους,  αλλά στη πραγματικότητα για πολλούς λίγους, οι υπόλοιποι φάτε ψάρια μάτια.

Στο τέλος ως γνήσιο τέκνο της σκατόψυχης ΛΜΑΤ, της λούμπεν δηλαδή αστικής τάξης άφησε απλήρωτους τους πάντες,  ακομή και τους εργαζομενους , για να συνεχίσει να <πίνει> τα πούρα του στην παραλία της ψαρού.

Τσάμπα μάγκας,

μεγάλο κωλοπαιδαρακι ο Πετράν

 

avatar

Δημήτρης Αργυρός

ΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ. ΑΣ ΠΕΡΙΠΛΑΝΗΘΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ . ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ . ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΟΠΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΟ. ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.

Αφήστε μια απάντηση